04.07.2024

W ramach wakacji wyjechaliśmy na wycieczkę do Nenufaru w Kościanie. Były atrakcje, aktywnie spedzony czas a na koniec obiad z nauką odpowiedniego zachowania się przy stole 🙂

Moje zdjęcie z dzieciństwa

W czerwcu Samorząd Uczestników WTZ zorganizował konkurs „Moje zdjęcie z dzieciństwa” Dziękujemy wszystkim którzy podzielili się z nami swoimi wspomnieniami

FESTIWAL KULTURY ALTERNATYWNEJ e/FKA W CZĘSTOCHOWIE

Grupa artystów z naszych warsztatów prowadzona pod kierunkiem p. Pauliny Krupy została doceniona przez organizatorów FESTIWALU KULTURY ALTERNATYWNEJ e/FKA W CZĘSTOCHOWIE Festiwal jest współorganizowany przez PEFRON i Fundacje Oczami Brata Patronat nad Festiwalem objęło Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Jesteśmy ogromnie dumni z naszych uczestników, którzy zostali wybrani przez komisję festiwalową spośród placówek wspierających osoby […]

27.06.2024

W tym tygodniu przygotowaliśmy wspólnie plakat wakacyjny 💪🙂

Podsumowanie roku 2024

Urlop zbliża się wielkimi krokami Tradycyjnie w WTZ odbyło się podsumowanie roku z przyznaniem zasłużonych tytułów dla uczestników PRAKTYKANTA ROKU- dla Macieja Przydrygi ZAANGAŻOWANIE ROKU- dla Łukasza Wiśniewskiego SIŁACZ ROKU- dla Łukasza Pawlika WSPARCIE ROKU- dla Elizy Oborzyckiej TANCERZA ROKU- dla Damiana Bartkowiaka ODKRYCIE ROKU- dla Katarzyny Borowiak OSOBOWOŚĆ I ENERGIA ROKU- Alicji Basińskiej ODPOWIEDZIALNOŚĆ […]

20.06.2024

Z okazji zbliżającego się dnia ojca uczestnicy samodzielnie wykonali kartki z najlepszymi życzeniami 🙂 Samodzielność, kreatywność , radość 🙂

Wycieczka Zaniemyśla 3 dzień

Wczoraj wróciliśmy z naszej wycieczki Ostatniego dnia odważni przeszli przez most pontonowy na Wyspę Edwarda. Wszyscy spacerowaliśmy przy plaży, na zakończenie czekała na nas niespodzianka-pyszne desery wróciliśmy zadowoleni i szczęśliwi

Wycieczka Zaniemyśla 2 dzień

Wycieczki dzień drugi Dziś było kreatywnie i plenerowo Po malowaniu był spacer, lody i plaża. Po kolacji dyskoteka z ogniskiem i kiełbaskami

Wycieczka do Zaniemyśla 1 dzień

Wycieczki dzień 1 Po przyjeździe do Zaniemyśla do „Bojanowego Gniazda” i zameldowaniu wybraliśmy się na spacer po mieście, na lody i plażę. Wieczór spędziliśmy aktywnie na grach i zabawach na świeżym powietrzu. Jak widać humory dopisywały